jag är rätt trasig inuti och jag har slösat bort mitt liv

Suger av någon, som mina kompisar hävdar är känd, bakom baren på ett uteställe i grannstaden. Kollar hemma sen och han har runt en miljon visningar på alla sina musikvideor på youtube. Virrar bort mig i städer jag aldrig förut besökt. Jobbar alldeles för mycket men glömmer bort hälften av möten jag borde gå på. Hinner inte träffa kompisar som behöver mig när pojkvänner gjort slut, föräldrar hamnat på sjukhus eller tårarna inte vill sluta rinna. Mot ett ihopfällt pingisbord på jobbet bryter jag kanske mot den strikta policyn om att relationer på jobbet inte är tillåtet. Om nu snabbt och hårt i ett förråd med en gift man kan räknas som en realtion.

Och som den dåliga flickvän/kompis/kollega/människa jag är så förstör jag allt som vanligt. Orkar inte skriva; jag har tappat bort alla ord, varenda bokstav har försvunnit. Jag fyller min tid med att försöka glömma hur ont det gör när mina hjärtslag ekar i tomheten inuti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spenderade natten hos Honom. Även om jag har lovat mig själv att inte göra det. Båda hade druckit och jag ville ha sex. Han fanns på krogen brevid så det bara hände. Hans ex smsade hela tiden och jag såg när han skrev "Ja om du måste veta." så jag antar att hon frågade om Han var med mig. Och det kändes bra att veta att Han valde mig framför henne. Men jag vet ju att Han väljer henne för det mesta.

2011-12-11 @ 00:12:37
Postat av: s

såg honom kyssa någon annan på en bild och jag är helt förstörd inuti. kan det inte vara han som känner såhär istället? det hade varit så himla mycket lättare, för mig.

för att sluta känna och tänka ska jag dricka mig lite för full idag och imorgon. och förhoppningsvis hitta någon annan.

2011-12-16 @ 13:26:56
Postat av: Anonym

"du är fin och jag tycker om dig men jag kan inte ha ett förhållande just nu." -säger han full och då är man som ärligast (enligt honom och mig själv)



en vecka senare: "the person you like is now in a relationship with the person you hate."

Aha men kul att du ljuger för mig.

2011-12-17 @ 12:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0