promises they break before they're made sometimes sometimes

Körsbärsdrinkar, regn och alldeles för mycket bråk. Rykten, skitsnack och människor jag kallat kompisar i flera år som sprider ut elakheter som inte ens är sanna. Vid halv ett stod jag på altanen på den här stadens enda uteställe och pratade i telefon. Grät och sa att jag ville bort härifrån. Han sa att jag kunde komma, men sista bussen hade redan gått och det kanske egentligen bara är sånt man säger.

Hamnade på efterfest och sjöng igenom varenda låt på singstar skivan med disneytema. Gick hem vid fyra i ösregn i sandaler. Lite gladare, men fortfarande så jävla trött på den här småstaden.


via Katie in love with Florence Welch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0