i'm breaking up, i need someone who needs somebody now

Nytvättat hår och målade naglar. Det är lördag och ett fånigt test på facebook hävdar att det är den här helgen som jag kommer att hitta den rätte. I natt drömde jag om mannen som krossade mitt hjärta i somras. Han utan lampa i trappan. Antagligen får man fortfarande treva sig fram i mörkret om jag känner honom rätt. Jag hoppas att han kysser mig igen. Jag hoppas att han får mig att flyga en gång till. Ingen annan har lika retlig blick eller samma självklara sätt att hålla sin hand mot min nacke. Jag hoppas att han inte krossar mitt hjärta igen. Det finns snart inget mer att slå sönder.


weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0