man måste upp och leva fast man faller isär

En halv flaska vodka tillsammans med svartvinbärsdryck och fjantiga spel om sex och fylleminnen. Han var inte där, trots att han egentligen skulle kommit. Det är så länge sen han senast kysste mig att jag har glömt hur hans tunga känns mot min. Det är så lätt att råka skicka iväg dumma sms när det känns ensamt i dimman. Ett enkelt "hej", till han som aldrig börjar skicka längre men som svarade på alla mina 50 sms och bad mig komma dit. Hans soffa var perfekt för att ligga nära under samma filt i, men han kysste mig bara en gång. En enda gång på hela tiden. Fast för första gången lät han mig somna på hans arm och han luktade så gott. Även om han bara var mitt andrahandsval kändes det som om något bubblade i magen när han försiktigt strök sin hand över mitt lår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0