last night i said i was fine but i lied my heart in thousand pieces

Elfte dagen i rad jag jobbar, bara två kvar sen är jag ledig. Men även fast jag var så trött att jag mådde illa igår så trivs jag och chefen pratade om att det nog skulle finnas plats för mig även i höst, trots att mitt vikariat tar slut i maj. Sen hinner man inte känna efter ordentligt när man jobbar hela tiden heller, så jag låtsas att allt är ganska bra även fast jag stundtals knappt håller mig ovanför ytan. Som när jag kollar facebook snabbt på rasten och ser hur han skickar meddelanden till en annan tjej. Med flirtsmilys i. Och jag går ut från personalrummet och diskar knappt använda uppläggningsfat. Bara för att slippa tänka. Bara för att försöka överleva.




via weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0