together we could shine add your light to mine

Spenderade kvällen tillsammans med några kompisar. Lagade mat med för mycket curry, men den smakade bra ändå även om det brände lite i munnen. Jag drack öl till maten bara för att en kille där sa att det inte är något för tjejer. Sånt gör mig arg. Vi spelade Draw sen, som pictionary fast med ord som inte är rumsrena. Så sjukt roligt att jag fick kramp i magen av allt skrattande. Tiden flög förbi och helt plötslig slog klockan tolv. Fortfarande var jag högt över marken, även fast han inte varit där. Kanske till och med högre kändes det som när jag gick hem på trottoarerna som täckts med nysnö under kvällen.


unknown


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0