the sun, it rises slowly as you walk away from all the fears

Tänkte sovit bort halva söndagen, som jag brukar göra när solen redan börjat gå upp och färgat himlen rosa innan jag kommit hem. Men följde med min syster till IKEA med bultande huvudvärk efter tre timmars sömn istället. Trängdes bland småbarnsfamiljer och smarta förvaringslösningar tills det blev dags att åka hem igen, efter den obligatoriska femkronors glassen utanför kassorna. Jag blev illamående.

Kunde inte somna sen så jag gick varv efter varv på gatan som går runt hela staden tillsammans med en kompis, tills vi fick skavsår och pratat igenom allt som hänt det senast halvåret minst tusen gånger.


via weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0