when you love someone but it goes to waste

Hoppade över ett möte och tog bussen från stan. Satt i flera timmar med två kompisar på ett café och pratade om allt. Verkligen allt. Om hur det känns när man tvivlar på att han som man bor med är rätt och kanske fallit för någon som läser samma kurs, söta husdjur, rädslan för två streck på ett graviditetstest, recept som är bra för många personer och vilken låt som är absolut bäst att hångla till. Sånna dagar behövs ibland när allt plöstligt fyser till is inuti. Som när expediten på h&m visar sig vara tjejen som han lämnade mig för i sommras. Is. Is. Is. Ända ner i tårna.

Kommentarer
Postat av: s

min granne, mitt ex, den finaste killen i världen flyttar snart och jag tror att jag aldrig kommer se honom igen efter det och det gör så himla ont i mig.

2011-10-26 @ 18:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0