you're simply the best thing i never had

Han låg bredvid mig i sängen och sov, men jag var fortfarande vaken. Skickade sms med en annan, med honom som jag egentligen är kär i. Gömde mitt dåliga samvete någonstans långt in bakom revbenen. För när han hör av sig faller jag dit igen, varje gång. Och jag gör vad som helst för det lilla han ger mig. Några sms sent en vardagskväll. Jag saknar dig! Jag läser smset sjutton gånger utan att andas på hela tiden.





1. via i just came to say i miss you 2. unknown


Kommentarer
Postat av: Anonym

precis sådär. varje helg och varje gång han har druckit. alltid samma sms "jag saknar dig" och varje gång går jag dit, även om jag vet att det kommer göra mer ont efteråt.

2011-11-01 @ 15:28:27
Postat av: p

Och egentligen vet man ju att man inte borde, men ändå är man alltid så dum. Fattar inte varför.

2011-11-01 @ 21:51:50
URL: http://tystaexplosioner.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror att han var med henne när vi var tillsammans, jag har aldrig frågat om han var det och nu känns det försent. fan vad jag hatar kärlek just nu.



det enda som är bra den här veckan är att jag antagligen ska få ligga med någon annan i helgen, vet inte om det är någon tröst eller inte.

2011-11-01 @ 23:49:12
Postat av: p

Det kommer göra ont ändå. Tyvärr. Jag letar fortfarande efter ett superlim som fungerar på riktigt och kan laga ihop trasiga hjärtan. Gör inget du inte vill, men ibland kan allt som får en att lyckas gå vidare vara bra.

2011-11-02 @ 19:18:34
URL: http://tystaexplosioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0