hade inte du högre krav? hur kan han vara det största som hänt?

Lämnade min småstad i helgen tillsammans med några kompisar. För att hitta oss själva, som vi sa. Eller egentligen kanske bara för att slippa se samma husfasader längs samma gator som annars. Vi hade hyrt en stuga mitt i skogen med alla sängar i samma rum, så när vi väl somnade blev det snabbt tusen grader i rummet. När vi åkte hem på sändagskvällen hade jag haft en av de bästa helgerna i mitt liv. Allsång i bilen till gamla låtar från högstadiet. Tävlingar om vem som handlade snabbast eller packade mest i en icakasse, vinnaren fick välja något från tuggummiautomaten utanför. Fjantiga lekar och sällskapsspel. Spökhistorier i köket mitt i natten så att jag knappt vågade somna sen. Buffé där alla lagade en rätt var. Ett besök i en spelhall, bilspelet där var beoendeframkallande och kankse det roligaste jag gjort. Tända ljus och en gitarr. Kampen om brödrosten på morgonen. Spontant dansande i den korridorliknande hallen till maskinens nya och fantastiskt bra  Krossa alla fönster. Promenader i skogen där vi virrade bort oss hela tiden, men alltid hittade hem till slut. Så himla fint var allt!




1. via curious? 2. unknown

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill träffa någon och hångla upp honom mitt framför näsan på O så han förstår hur jag känner mig varje gång jag ser honom med henne.

2011-10-24 @ 14:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0