so we're taking you down with the scissor, paper, rock again

Gick upp tidigt för att jobba på söndagen. Ruffsig i håret och med sömnen kvar i ögonen, men precis som alltid på jobbet det senaste så älskade jag varje sekund. Och chefen har antytt att jag kanske ska få fast när mitt redan förlängda vikariat går ut i maj.

På kvällen tog jag bussen till grannstaden till han, som jag så gärna vill vara kär i men aldrig känner något för, och satt i hans soffa och kände mig omtyckt. Jag behövde honom. Behöver. För han har lyckats pussla ihop mig igen efter alla gånger jag slagits sönder mot marken av andra.



unknown

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver så bra. jag känner igen mig i allt. och du har en så fin blogg. så himla himla fin. jag undrar vad du har för textsnitt på rubriken och på vanliga texten?

2011-10-13 @ 17:08:54
Postat av: p

TACK! Vad glad jag blir!



Fonter är inte min grej riktigt men tror att jag har "lucida grande" på rubrikerna och "times new roman" på resten. Kanske.

2011-10-17 @ 09:30:54
URL: http://tystaexplosioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0