and when i laid beside you for the first time i told you i feel you in my heart and i don't even know you

Jag har börjat gå en mil innan jag ska sovs igen, bara för att jag inte orkar funderar på vad det betyder att han inte skickat ett enda sms sen i fredags. Visst han svarade på mitt, men inte med ett ord mer än han var tvungen. Det är en vecka och tre dagar sen vi träffades men jag har glömt hur det var innan hans blick mötte min i trängseln i ett kök på en hemmafest. I går hade jag på mig klänningen jag hade då till jobbet och flirtade med vaktmästaren. Låtsades som om ingenting hänt, att jag inte redan kollat upp tågtider mellan oss. Och memorerat varenda tid. För han är allt jag vill ha.


unknown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0