well i don't know what to do with myself

Hemma igen efter fyra dagar på en gård med röda stugor och hembakade kakor till kaffet mellan passen. Utanför mitt fönster flög minst en fjäril förbi varje morgon och gav mig lite vårkänsla. Mitt huvud värkte konstant av all information jag var tvungen att ta in. Intensivt var bara förnamnet. På natten vaknade jag flera gånger och kunde somna om först när jag repeterat igenom allt, så att jag säkert kunde det. Jag var mycket yngre än alla andra och trodde att jag skulle hamna utanför men hade ändå roligt, trots stressen. Vi planerade små bus, sjöng de mest opassande sångerna som möjligt på kvällarna och löste korsord med ord som knappt fanns. Jag lärde mig mycket på utbildningen, också att en konstig känsla bakom revbenen inte går att bota mot kakelväggen på en handikapptoalett med en gift man.




1. unknown   2. via fuck the sex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0