you've been acting awful tough lately smoking a lot of cigarettes lately

Efter den tredje filmen i rad började vi bli trötta. Det var en vanlig dag egentligen, men i almanackan var den röd som en söndag. Vi hade provsmakat ett nytt drinkrecept som stod i en tidning och den drinken blev till några fler, så vi skrattade och erkände pinsamheter mellan filmerna. Vi hade krypit ihop under två täcken i soffan med en skål smörpopcorn som alltid tog slut innan popcornen ens hunnit svalna. Så vi fick pausa filmen och poppa nya hela tiden. Jag lutade mitt huvud mot en axel som jag inte borde luta mig mot. Han höll armen runt min höft, som för gamla tiders skull. Han flickvän skulle ju ändå aldrig få reda på det och det var ju inte som att vi gjorde något. Bara satt lite för nära och saknade hur det var förut.

Jag trodde att jag skulle somna när vi satte på den fjärde filmen, men den var så himla rolig att jag vaknade till igen. Klockan hade hunnit bli fem, kanske ännu mer. Så jag lånade en t-shirt av min kompis, som gick nästan enda ner till knäna eftersom han är mycket längre än mig. Vi sov kvar i soffan allihop och lyckades faktiskt samsas om de två täckena. Vid elva gick vi upp och gjorde våfflor till frukost som vi åt med blåbärsglass.




via weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0