well, now i'm back at home and i'm looking forward to this life i live

En torsdag då det kändes som minst tjugo minusgrader ute, trots att termometern bara visade två. Jag gick ut för att gå en promenad tillsammans med två kompisar, men vi bestämmde oss för att dricka te och äta lättsaltade skruvar istället. Inomhus. Jag förlorade i Buzz med disneytema ungefär 5 gånger och skyllde på att jag var hungrig. Så vi beställde hamburgare och åt uppkrupna i soffan under varsin filt. Vi pratade om sånt som man annars brukar hålla för sig själv. Bråkande föräldrar, konstiga släktingar och könssjukdomar. Kanske var det precis vad jag behövde, för allt känns så mycket bättre nu än på länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0