du kan få mig hur lätt som helst i en värld som är så kantig och hård som den här är en blöt mjuk kyss det enda jag begär

Ska hoppa in i duschen snart för ikväll är det födelsedagsfest för en av mina bästa vänner. Jag vet att han kommer att vara där, med sitt sneda leende och ruffsiga hår. Så jag har valt ut kläder noggrant och plockat fram plattången för att få någon ordning på min hemklippta frisyr. Jag tänker till och med raka benen för första gången sen i höstas. För ikväll hoppas jag att han kysser mig igen, sådär så att det är värt alla gånger han sårat mig. För även om jag låtsats att jag inte bryr mig så är jag hopplöst fast för honom. Eller som en killkompis säger: att jag är äckligt kär i honom. Men ingen annan är som han och han kan få mig igen när han vill, bara jag för någon sekund får känna hans andedräkt blandas med min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0