i remember all the little things my hands through your hair

Stannade hemma från jobbet. Förra veckan slutade jag med mina p-piller efter fyra år och jag hade glömt vilken mensvärk jag brukade få utan dem. Inga tabletter hjälpte alls och min rygg kändes som om den skulle gå av. Allra minst. Men det var en anledning att inte göra något vettigt alls; ta sovmorgon, se om bra filmer, äta choklad och titta igenom alla bilder han är taggad i på facebook. Fast det sista skulle jag aldrig erkänna för någon. För jag är för feg för att våga chansa och jag har ändå aldrig varit någon man blir ihop med. Det är så mycket lättare att låtsas som inget och slippa bli sårad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0