feels like a circle around me while i wait for more

En ledig fredag. Kände mig fulast i världen med bortskavet nagellack och smålockigt hår. Slängde på mig någons kvarglömda tröja, kanske mitt ex eller kanske någon annans. Satt på café och drack varm choklad med tre fina vänner i flera timmar. De har så mysiga soffor där så det är lätt att fastna. Tre bord bort satt en kille som jag en gång trodde skulle bli min, eller i alla fall hoppades jag det. Men det höll bara några dagar. Knappt det. Han mötte min blick några gånger och fick mig att känna mig mindre ful. När vi reste oss upp för att gå vinkade han och mimade ett vi hörs. Jag ryckte bara på axlarna. Har kanske blivit bränd för många gånger och lärt mig att det ofta bara är tomma ord. Tyvärr.


via magic is might.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0