the picture never drops it's like a multicoloured snapshot

En decimter snö till. Stora flingor som fastnade i mitt elektriska hår. Min dröm om vår var visst inget mer än just en dröm. På bussen mötte jag en kompis som jag egentligen aldrig gillat. Eller så känns det bara så nu, för att det gör ont. Enda fram till slutstationen tvingades jag lyssna på beskrivingar om hur hans läppar smakade när han kysste henne för några helger sen. Som om jag inte vet det efter alla gånger han förstört livet jag byggt upp utan honom med precis samma smak. Min hemliga kärlek som erkänt att han kysste henne den kvällen. Men säger att han ångrar det lilla han minns av det. Hon säger en helt annan sak och jag vet inte vad jag ska tro. Mitt hjärta tror det värsta, att jag ska tvingas se dem två tillsammans, så det bultar så hårt att det pulserar ut i fingertopparna.


unknown


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0