can't stand me now

Spelade monopol ihop med några kompisar. Jag satt i fängelse hela tiden och var ständigt pank, trots att jag fuskade. Tur att jag inte är någon speciellt dålig förlorare. På våningen under hade någon fest och det bullrade i golvet av musiken. I frysen hittade vi ett bortglömt paket jordgubbar som vi värmde och åt med glass. Nästan som om det vore sommar! När jag hamnade i fängelse igen för hunraelfte gången slog klockan tolv och vi gav upp. På vägen hem gick jag förbi huset där han jag borde glömma bor. Började skriva ett sms, men efter hälften kom jag på att jag bestämt mig för att gå vidare. Så jag suddade ut allt och forsatte hem istället. Ensam men ganska glad ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0