you'd better run, better run, faster than my bullet

Övertid på jobbet och värkande leder. Det är den där tiden på året då alla längtar efter något nytt. De flyr till andra städer för föreläsningssalar och korridorsfester. Men jag stannar kvar. Man skulle kunna tro att tiden inte ens går, för jag stannar kvar igen. Den fjärde säsongen av Gossip Girl hade kommit i posten och jag tillbringade resten av kvällen i soffan. I samma soffa som alltid. Och i hemlighet önskar jag mig Chuck mest av allt.


via weheartit

Kommentarer
Postat av: S

alltså, jag känner igen mig i alla dina inlägg och det gör så ont i mig. jag vet precis hur du känner. jag är också bara hans andra val och det gör mest ont av allt, att aldrig komma först, att bara vara bra när han är full. jag vill ju komma först, vara den första han pussar på morgonen och den sista han pussar på kvällen och vara den han smsar sånna där lite fåniga saker till. men mest av allt vill jag vara hans och bara hans.



meningslöst sex med andra hjälper bara för stunden men det gör ondare efteråt.

2011-08-26 @ 23:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0