the thought of it keeps me from sleeping or am i already dreaming?

Solsken, blommande körsbärsträd och uppknäppt jacka. Efter jobbet satt jag ute och åt frysta hallon direkt ur förpackningen. Han fortsatte höra av sig och jag kollade mailen säkert tjugo gånger i timmen. F5. F5. F5. Ibland till och med på telefonen mellan gångerna. Vi disskuterade  höjdskräck, dumma rykten, jobb som man blir glad av att gå till och falsksång. Och vi gav varandra kluriga antingen eller frågor. Två meter långa armar eller två meter långa ben? Det pirrade i magen och jag tror att han kollade lika ofta, för han svarade alltid direkt. Även den gången jag skrev 02:24 en vardag. Jag kunde inte sova, för jag gick igenom allt vi sagt i helgen i huvudet. Det repeterades gång på gång utan att det gick att stoppa. Vi bytte mobilnummer, pratade tills sekunderna blev till timmar. Femtio mil mellan oss, men det kändes som om han var närmare än någon varit tidigare.




1. via weheartit 2. unknown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0