när hela himlen är grå och det känns som om mitt hjärta inte klarar av att slå

Mitt paraply låg kvar på kontoret så mitt hår låg blött mot kinderna i ösregnet. En av mina bästa kompisar slutade prata med mig i veckan. För att jag sa vad alla andra också vet, att hennes pojkvän varit otrogen. Inte en gång, många gånger. Men det var jag som var avundsjuk och ljög för att sabotera. Hon drog det så långt som att jag ville ha hennes pojkvän. Som om. Men tills hon insett att jag gjorde det för hennes skull så klarar jag mig utan henne. Sen hon träffade honom kom jag ändå alltid i andra hand. Men det är klart att det kommer kännas tomt utan henne. Jättetomt.


Jessica Kristine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0