min kropp är bara ett skal utan mening det ekar mindre när jag fyller mig med dig

Drack nog lite för mycket igår. Igen. Vi gick till det enda utestället här i den lilla staden. Han var där och jag hoppades. Hoppades verkligen på att jag skulle duga för honom den kvällen. Det gjorde jag inte, han låtsades som inget och jag gick sönder inuti. Följde med hans kompis hem för att slippa vara ensam. Och kanske som hämd. För visst såg jag något i hans blick när han såg oss två tillsammans. Han, som jag egentligen inte borde varit med, spelade några av mina favoritlåtar på gitarr för mig. Framåt fem somnade vi nakna i hans svettiga lakan. Han hade fräknar enda ner på händerna och alldeles för lång hår för att det ska vara snyggt. Egentligen var han bättre. På allt. Men han är inte mannen som jag av någon anledning fastnat för trots att han är ett svin. På morgonen tog jag på mig kläderna och gick till jobbet direkt, utan att ens hinna gå hem. Jobbar till 21:30. Önskar att någon, någon gång ska vilja ha mig på riktigt och inte bara för en natt eller fem.


FFFFOUND!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0