then you came to me and you said i was not really sure enough how to feel

En slarvigt flätad frisyr fungerar bra när tiden mystiskt försvinner på morgontrötta tisdagar. Och han sa en gång att det var sexigt. Lite som Lara Croft. Jag hakar upp mig på det och flätar håret istället för att trassla ihop det till en knut som annars. Hoppas att han ska se mig och vilja ha mig igen. En gång till bara. För det är så svårt att glömma någon som varje gång vi ses drar lite för många internskämt och nuddar ens hand sådär snabbt, så att det skulle kunna vara en slump. Men det känns inte som det, för hans blick är alltid på mig när han pratar om att det är svårt att sova ensam ibland. Och då är det så svårt att sluta hoppas. Så jävla svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0