one night of love to put my head in a mess

Igår hörde den killen jag var med för några helger av sig. Han vars kompis jag trånat efter så länge i hemlighet. Ett meddelande mitt i maten. "Hej, gick det bra att jobba sen på söndagen?" Det var länge sen benen kändes så lätta när jag gick en lång promenad på kvällen. Vet inte om det var för att han hört av sig eller för att någon kanske verkade kunna tänka sig något mer för en gångs skull. Tror nästan på det sista. För fortfarande klickar jag in på hans kompis facebooksida bara för att titta på hans bilder som jag redan sett tusen gånger. Men jag vet inte längre och bara det är väl ett framsteg.




1. FFFFOUND! 2. weheartit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0