no new cities lovers friends can make you feel complete

Sitter på mitt sovrumsgolv. Det gör jag ofta när alla känslor blir för starka. När jag är kär. När jag gråter. När jag är fruktansvärt arg. Eller när det inte känns något alls, utan allt är bara tomt. Så är det nu. Utanför fönstret är det alldeles mulet och gatlyktorna är fortfarande tända, trots att klockan är över halv ett. Jag har målat mina naglar röda för att försöka få lite färg i livet men allt känns så tomt ändå. Min kompis struntade i våra planer och jag är ensam hela dagen. Har massa jag måste göra, men jag orkar inte. Orkar inte än. Det här är den enda låt jag lyssnar på nu, för den träffar någonting som gör ont ungefär vid hjärtat. Kanske ensamheten. Eller kanske något annat.


unknown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0